FAQ

  • BESTILLING

  • Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

    Du modtager din ordrebekræftelse inden for få minutter.

    Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse skal du starte med og tjekke din uønsket post / spam filter. Ligger din bekræftelse ikke her, er det formentlig fordi du har indtastet din e-mail forkert og du skal derfor kontakte kundeservice på support@cykel-fix.dk

  • BETALING

  • Hvornår hæver I pengene fra min konto?

    Vi hæver først pengene fra din konto, den dag vi afsender din ordre fra vores lager. Beløbet bliver dog i de fleste tilfælde reserveret på din konto, således undgår du et overtræk ved køb andre steder. Det fremgår som oftest i din netbank, hvis beløbet er reserveret, og kan vises som "ikke tilgængeligt". Dette betyder ikke at pengene er hævet.

  • Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

    • Dankort
    • VISA
    • VISA / Dankort
    • VISA Electron
    • MasterCard
    • Maestro
    • Gavekort
    • ViaBill Del-betaling

  • LEVERING

  • Jeg kan ikke spore min pakke, er der noget galt?

    Vær opmærksom på, at du i de fleste tilfælde først vil kunne se data på din pakke, efter at transportøren har scannet den ind i deres 
    system - det vil typisk være om aftenen samme dag som du har modtaget sporingsnummeret.

  • RETURNERING & BYTTE

  • Hvor længe kan jeg returnere eller bytte?

    Du har altid 30 Dages fuld returret. Det gælder først fra dagen, hvor du for ordren leveret eller afhentet. 

    Du kan vælge om du vil have pengene tilbage, eller ombytte.

  • KONTAKT

  • Hvordan kontakter jeg jer?

    Har du spørgsmål til en eksisterende ordre, eller til en varer?

    Vi hjælper gerne på telefon 72 42 05 51 Mandag-Fredag 09.00-15.00 eller på support@cykel-fix.dk

Luk

Vent venligst ...