FAQ

  • ORDRESTATUS

  • Hvornår afsender i min ordre?

    På din ordrebekræftelse som du modtog kort efter dit køb, kan du se den forventede afsendelsestid på din ordre.

    Husk afsendelsestiden står som hverdage og tæller derfor ikke weekend og helligdage.

  • En af mine varer er i ikke på lager, sender i resten med det samme?

    Vi kan desværre ikke opdele din ordre i flere leveringer, men sender hurtigst muligt din samlede bestilling. Du har altid mulighed for at kontakte vores kundeservice og annullere den vare du venter du på, og herefter ligge en ny ordre på denne vare alene. Vi fratrækker naturligvis fragten for den nye ordre så du kun skal betale fragt 1 gang.

  • Jeg har lavet en fejl i min bestilling, kan I nå at ændre min ordre?

    Hvis vi endnu ikke har pakket din ordre, kan det oftest godt lade sig gøre, men skynd dig at ringe til os på 72 42 05 051

  • BESTILLING

  • Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

    Du modtager din ordrebekræftelse inden for få minutter.

    Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse skal du starte med og tjekke din uønsket post / spam filter. Ligger din bekræftelse ikke her, er det formentlig fordi du har indtastet din e-mail forkert og du skal derfor kontakte kundeservice på support@cykel-fix.dk

  • BETALING

  • Hvornår hæver I pengene fra min konto?

    Vi hæver først pengene fra din konto, den dag vi afsender din ordre fra vores lager. Beløbet bliver dog i de fleste tilfælde reserveret på din konto, således undgår du et overtræk ved køb andre steder. Det fremgår som oftest i din netbank, hvis beløbet er reserveret, og kan vises som "ikke tilgængeligt". Dette betyder ikke at pengene er hævet.

  • Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

    • Dankort
    • VISA
    • VISA / Dankort
    • VISA Electron
    • MasterCard
    • Maestro
    • Army Star Gavekort
    • Paii (Mobilbetaling)
    • MobilePay
    • ViaBill Del-betaling på faktura - Læs mere

  • LEVERING

  • Hvilke leveringsmulighedder har jeg?

    Levering af tilbehør:
    Levering af pakker med GLS, til erhverv eller privatadresser koster 59 kr.
    Fri levering ved køb af cykler over 700 DKK Levering af

    Cykler:
    Levering af Cykler sker med GLS eller 3D logistik
    Fri levering af cykler som koster over 700,-
    Leveringstiden er normalt Indenfor 7 hverdage.

  • Jeg kan ikke spore min pakke, er der noget galt?

    Vær opmærksom på, at du i de fleste tilfælde først vil kunne se data på din pakke, efter at transportøren har scannet den ind i deres 
    system - det vil typisk være om aftenen samme dag som du har modtaget sporingsnummeret.

  • RETURNERING & BYTTE

  • Hvor længe kan jeg returnere eller bytte?

    Du har altid 30 Dages fuld returret. Det gælder først fra dagen, hvor du for ordren leveret eller afhentet. 

    Du kan vælge om du vil have pengene tilbage, eller ombytte.

  • KONTAKT

  • Hvordan kontakter jeg jer?

    Har du spørgsmål til en eksisterende ordre, eller til en varer?

    Vi hjælper gerne på telefon 72 42 05 51 Mandag-Fredag 09.00-15.00 eller på support@cykel-fix.dk

Luk

Vent venligst ...